så där då

funderar på om jag ska ha som nyårs löfte att va bättre på att blogga och dokumentera mitt liv .. haha gick ju bra med förra blogg löftet (a) men ska ge de ett försök iaf :) kommer inte uppdatera varje dag det är jag för lat för o jag känner mig själv rätt :P men ska göra det så ofta som möjligt , typ varannan dag .

okej så denna dag , just nu ligger jag i soffan och kollar på titanic som er en personlig favorit i filmväg ! kate winslet är nog en av de vackraste kvinnorna i filmbranschen och leonardo dicaperio i titanic är ju inte fy skam ;) men han har lagt på sig lite nu på äldre dar haha. till filmen serveras blåbärs te och scones. och det är ruggigt väder ute! mys faktorn ligger på max !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0