..

god morgon!
igår var jag in till en fotto afär och frågade hur mycket det skulle kosta att framkalla filmen till kameran och frågade om han hadde någon ny film som passade.  att framkalla kostade 250 per film =12 bilder  och en ny film med 12 bilder kostade 75 ! rååån! alla bilderna är inte fottade på filmen så det är väll typ 7 eller 8 bilder men det kostar lika mycket oavsett. inte på bra humör nu. var as taggad på att ta massor med fin bilder men vågar inte köpa mer film förens jag framkallat den gammla så jag vet om alla bilderna bara blir gula eller om dom faktiskt blir bra. åh prutt på saker utan flyt. men en bra sak har jag också på lager :) jag Felicia Backman ska börja träna på ett gym ! regelbundet. prövade på spinning i julas och det var förvånansvärt roligt, men det är inte bara vad jag ska gå på det blir lite afrodan , simning , yoga , pilates och spinning. kommer nog bli najs :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0